کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

مدیرعامل، مدیر اجرایی و حسابدار‌ شرکت هرمی اوریف‌لیم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، با افشا شدن رویه‌ی عادی فعالیت شرکت‌های هرمی، صاحبان این شرکت‌ها به تغییر روش طی چند سال اخیر روی آوردند و بسیاری از آنها در قالب فروش اجناس و به‌ ویژه بازاریابی، اقدام به عضوگیری و تشکیل شبکه برای فعالیت‌های هرمی کردند.



بنابر این گزارش شرکت اوریف‌لیم از جمله این شرکت‌هاست که به تازگی با تشکیل پرونده‌ی قضایی و در پی تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدامات مجرمانه آن افشا شد و در همین راستا مدیرعامل، مدیر اجرایی و حسابدار نمایندگی این شرکت سوئدی در ایران با دستور قضایی صادره از سوی دادسرای ویژه‌ رسیدگی به جرایم رایانه‌ای (ناحیه 31) بازداشت شدند.



این گزارش می‌افزاید: پیش از به جریان افتادن این پرونده، مدتی قبل نیز چند پرونده برای شرکتی مشابه تشکیل شده بود اما به دلیل فقدان دلایل کافی و صدور قرار منع تعقیب، مدیران این شرکت مورد برخورد قانونی قرار نگرفته بودند. همین اشخاص پس از انحلال شرکت سابق، اقدام به تاسیس اوریف‌لیم کردند و با تغییر هویت شرکت سابق، تحت عنوان واردات و صادرات وسایل آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.



بنابراین گزارش فعالیت هرمی اوریف‌لیم از آن‌جا ناشی می‌شود که این شرکت برای فروش محصولات خود پروسه‌ای خاص تعریف کرده بود و در جریان این پروسه، با عضوگیری و دریافت مبالغی گران‌تر از قیمت واقعی اجناس، کالاهای خود را به فروش می‌رساند. شایان ذکر است که اوریف‌لیم در ابتدا کار خود را در قالب چند مغازه در محله‌هایی مانند پاسداران، ونک و ... آغاز کرده و سپس با تشکیل محلی در خیابان جلفا، فعالیت هرمی را ادامه می‌داد.



لازم به توضیح است: از جمله اقدامات مجرمانه این شرکت می‌توان به فرارهای مالیاتی کلان اشاره کرد که در همین راستا، وزارت دارایی و گمرک نیز علیه اوریف‌لیم اعلام جرم کرده‌اند. از سوی دیگر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه‌ی توزیع برخی بروشورها و خبرنامه‌های اوریف‌لیم با عکس‌های مبتذل در تعدادی از داروخانه‌ها و اماکن دیگر، علیه این شرکت اعلام جرم کرده و علاوه بر این، وزارت بازرگانی نیز فعالیت اوریف‌لیم را مورد تایید قرار نداده است.


منبع:

http://heramy-efsha.com/detail.asp?lang_id=1&id=1069

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

این مطلب چه ربطی داره به سایت شما؟نکنه می خواهید سایتتون رو به خبرگزاری تغییر دهید!!!!!شما به جای تبلیغ برای سربازان گمنام امام زمان بهتره که به سوالات کاربراتون جواب بدهید که اولش کلی تبلیغ میکنید که زیر مجموعه ی شما بشوند بعد هم دیگه مهم نیستن که بخواهید در حل مشکلاتشون راهنمایی کنید

معلومه که از دست ما خیلی عصبانی هستین ولی بنده که معذرت خواهی کردم
به هر حال شرکت های هرمی هم باید دستشون رو بشه و باید یه جایی اطلاع رسانی کرد

شما دقیقا مشکلتون رو بفرمایید تا رسیدگی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد