کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد یا کلاهبرداری اینترنتی؟

کسب درآمد،کسب درآمد از اینترنت،کسب درآمد اینترنتی،کسب درآمد از اینترنت در ایران،کسب درآمد از طریق اینترنت ،کسب درآمد گوگل

کسب درآمد با آنباکس



در این پست میخوایم با یه سیستم کلیکیه دیگه که شباهت بسیار زیادی به سیستم معتبر نئوباکس داره آشنا بشیم.نام این سایت Onbux هستش.البته 100% هیچ سایتی واسه ی من مثله نئوباکس نمی شه

این سایت برخلاف نئوباکس که پرتغالی بود متعلق به کشور برزیله و مدیریت اونو آقای الکساندر بر عهده داره.


نمای کلی سایت:

کلیک کنین تا بزرگ بشه

طبق روال همیشگی اول میریم سر مشخصات این سایت:



پورسانت به ازای هر کلیک:0.01 دلار

  حداقل موجودی جهت پرداخت : 2 دلار +60 کلیک

  مدت انتظار از زمان درخواست تا واریز وجه : به محض درخواست


  حسابهای مورد استفاده : Alertpay،PayPal،Neteller،LibertyReserve

  هزینه ارتقای عضویت :70 دلار تا 790 دلار

  پورسانت به ازای هر زیرمجموعه:.یک سنت به ازای هر کلیک زیرمجموعه یعنی 2 برابر نئوباکس
 (شما حداکثر میتونین 80 زیرمجموعه ی مستقیم داشته باشین)

  کشورهای قابل قبول :تمام کشورهای دنیا حتی ایران


برای ثبت نام از بنرهای همین پست میتونین اقدام کنین:



چنانچه در عضویت مشکلی دارین میتونین به راهنمای عضویت که در اینجا توضیح داده شده مراجعه نمایید


نظرات 3 + ارسال نظر
محسن جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام
من برای اولین بارکه وارد سایت شدم بعداز پرکردن فرم برروی گزینهRegisterکلیک کردم ولی این ارور راداد.
You're IP is already being used so you're not permitted to signup again
درحالی که من قبلا عضو نشدم!
لطفا راهنمایی کنید

سلام عزیزم

ممکنه گزینهRegister رو دوبار کلیک کردین.
شما میتونین با تغییر آی پی خودتون توسط نرم افزار IPShifter و امثال اون دوباره سعی کنین. امیدوارم نتیجه بگیرین

ساناز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام می بینم که مدتی ست از دست سوالات من استراحت کاملی کردید!
واقعا دارم دیگه نا امید می شم 6ماه است که حضور فعال در اینگونه سایتها دارم اما هیچی دستم و نگرفته!!!در نئو 2دلار دریافت کردم(واسه محض رضای خدا)بقیش هم 1دلار در حساب سایت دارم!!!!!!!بعد از 6ماه که تازه پول سایت رو مرتب در خودش سرمایه گذاری کردم.زیر مجموعه مستقیم فعال هم 4تا دارم.خیلی نا امید شدم.نظر شما؟

مطمئنا بهترین گزینه برای درآمد ثابت و همیشگی استفاده از زیرمجموعه های مستقیم است.چرا که اگه خوب کار کنین هم زیرمجموعه هاتون دائم هستن و هم همیشه و به موقع کلیک میکنن.در حالی که زیرمجموعه های اجاره ای واسه شما اولا هزینه دارن و ثانیا ممکنه گاهی اوقات به اون نتیجه ی مطلوبی که شما مد نظر دارین عمل نکنن و به زبون ساده تر شاید بعضی اوقات حتی پول خودشونم درنیارن. ولی در مواردی بیشتر از اجاره ای ها استفاده کنین که آپگرید کرده باشین

ساناز دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام حرف شما درسته که زیر مجموعه مستقیم خیلی بهتره اما مسئله همینه که از کجا؟تیم شما که هیچی!!!اصلا صحبتش نیست.وبلاگ هم که زدم دیگه؟!!!
سوال دوم:در باکسیفی بالاخره 25 دلار شد اما هر کار کردم میگه با آلرت پرداخت کنید.چکار کنم لطفا مراحلش رو بفرمایید

باید در قسمت تماس با ما درخواست خودتون رو به اونها بنویسین

در عرض دو سه روز شما رو آپگرید میکنن
مطمئن باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد